Hlavní navigace
Poradna – než si objednáte reklamní předměty

Jaké dodat podklady pro reklamní předměty

 

Podklady pro tisk

vhodné formáty pro grafické zpracování

  • jsou formáty .ai, .eps, .cdr9 jako vektorové soubory převedené do křivek se specifikací barev v PANTONE. Bitmapová grafika pro plnobarevný tisk v rozlišení minimálně 300 dpi pro daný rozměr.

nevhodné formáty pro grafické zpracování

  • jsou .bmp, .jpg, .gif, obrázky z Excelu a Wordu. Formáty .jpg a .gif jsou vhodné pouze jako náhled.

Logo je potřeba dodat v křivkách a v barevnosti, která odpovídá vašemu logo manuálu.

V případě, že nejste schopni dodat podklady ve správném formátu, nabízíme vám služby našeho grafického studia, které logo popř. reklamní sdělení v požadovaném formátu zpracuje. Sazba za naše grafické služby je 800 Kč bez DPH/hod. Odhad doby podle náročnosti loga či sdělení si s vámi vždy předem odsouhlasíme.

 

Grafická příprava

Tvorba grafických návrhů potisku na předmět předchází výrobě značení reklamních předmětů u všech tiskových technologií. Návrhy potisku od nás obdržíte v elektronické podobě ve formátu .pdf, .jpg nebo .gif. Před zahájením výroby je nutné návrhy bez výhrad emailem schválit.