Hlavní navigace
Úvod

Elektronické dodací listy

elektronické dodací listy

Proč zavádíme elektronické dodací listy?

Naším cílem je být na prvním místě nejen v kvalitě poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků, ale i ekologické udržitelnosti. Věříme, že k tomuto cíli nás dovede digitalizace, která se již do některých našich služeb promítla. Jako první v oboru jsme zavedli elektronické faktury s možností digitálního podpisu, které přivedly úsporu v použitém kancelářském papíru. Díky tomu jsme se stali lídrem v inovacích a udržitelnosti na trhu kancelářských potřeb.

A abychom si tuto roli udrželi, nyní se chystáme digitalizovat dodací listy a jejich následnou archivaci. Zavedením elektronické verze ušetříme další 2 europalety kancelářského papíru, které vynaložíme k tisku dodacích listů během jednoho roku. Zákazníkům, kterým ekologie není lhostejná, dáváme další důvod být z nákupu ještě víc spokojenější.

 

Jak to bude fungovat?

Veškeré změny, které s digitalizací povedou k úspoře papíru, se odehrají zcela na naší straně. Zákazníkům zůstane papírový dodací list, jak byli zvyklí. Druhý dodací list, který zůstává Activě, se nově bude podepisovat elektronicky na displeji mobilního zařízení, které jim předloží řidič.

 

Kolik papíru ušetříme?

Ročně ušetříme 1 500 kg papíru, což znamená, že snížíme zátěž na životní prostředí o 1 350 kg CO2. Kromě úspory papíru si slibujeme menší spotřebu elektrické energie při sníženém provozu tiskáren a kopírek.

Digitalizací našich služeb chceme dát najevo, že společenskou odpovědnost a životní prostředí nebereme na lehkou váhu. Jestli z nové služby máte radost stejně jako my, podívejte se, jaké další zelené aktivity děláme pro snížení CO2: https://obchod.activa.cz/clenstvi-certifikaty

 

auto
Víte, že Activa doručuje vlastní dopravou s narůstajícím podílem zelené energie.