Hlavní navigace
Archivační potřeby

Stojánky, odkladače a zásuvky

Pro udržení pořádku na pracovním stole ale i v celé kanceláři či provozovně využijete praktické odkladače, stojany na tužky, prospekty a další drobné kancelářské potřeby. Naleznete zde i zásuvkové boxy, třídící moduly a police či ucelený drátěný program.

Podkategorie

Nejprodávanější v kategorii

Filtrace podle parametrů a značek

Výpis produktů
 

3M Post-it stolní organizér + základní balení bločků a lepicí pásky

Stolní organizér Post-it v elegantním stříbrném provedení pomáhá omezovat nepořádek a šikovně se vejde do většiny...

Durable Note Box - zásobník na poznámkové papíry - stříbrný

Stylový zásobník na poznámkové papíry. Atraktivní, tvarovaný design pro lepší vyjmutí papíru. Obsahuje držák na pero...

▲ zpět nahoru